Merchant Portal
Jos sinulla on myymälä, on aina olemassa tietty riski, että myymälässäsi tehdään vilpillisiä korttimaksuja. Täältä saat neuvoja siihen, mitä voit tehdä riskin minimoimiseksi.
Vilpillisiä korttimaksuja voidaan tehdä monella eri tavalla. Yleisintä on se, että huijari käyttää korttia, joka on varastettu, kopioitu tai hankittu muulla laittomalla tavalla. Ennen kuin kortin oikea omistaja ehtii havaita korttinsa kadonneen ja sulkea sen, huijari on jo voinut kuluttaa paljon rahaa. Huijari saattaa myös yrittää sen jälkeen palauttaa tavarat ja pyytää palautuksen käteisenä tai toiselle kortille.
Myymälässä voi olla vaikea tietää, onko kortin käyttäjä oikea omistaja vai huijari. Olemme keränneet tänne vinkkejä, jotka auttavat havaitsemaan vilpillisten korttimaksujen yritykset.
Jos sinulla on myymälä, muista seuraavat asiat:
Jos sinulla on korttimaksujen lunastussopimus kanssamme, lisätietoja on sopimuksen ehdoissa ja määräyksissä.
Maksaminen magneettijuovalla, korttitietojen näppäileminen käsin ja ostaminen allekirjoituksella eivät enää ole mahdollisia asiakkaille, joiden kortinmyöntäjä on EU- tai ETA-alueella. Maksupäätteesi on siis tuettava maksamista sirulla ja PIN-koodilla sekä lähimaksamista.
Jos tarvitset apua riskinvähennykseen tai sinulla on siitä kysyttävää, ota yhteyttä tukeemme.
Jo sinulla on verkkokauppa, 3DSecure on yksi tärkeimmistä työkaluista turvallisuuden lisäämiseksi.
Mitä sinä voit verkkokaupan pitäjänä tehdä minimoidaksesi väärien tilausten ja muiden petosten riskin? Olemme laatineet yhteenvedon tärkeimmistä vinkeistä.
Olemme koonneet muutamia tärkeimpiä PCI-vaatimuksia, joita yrityksesi on noudatettava, jotta korttitietoja käsitellään varmasti oikein.