Maksupäätteen puhdistaminen
COVID-19-viruksen leviämisen estäminen edellyttää meidän kaikkien panosta. Jos sinulla on myymälä, jossa monet asiakkaat maksavat kortilla, voit estää leviämistä muun muassa puhdistamalla maksupäätteen usein.
Toimi näin:
- Kytke maksupääte pois päältä ja irrota virtajohto pistorasiasta.
- Puhdista pehmeällä, hieman kostutetulla mikrokuituliinalla.
- Desinfioi maksupääte desinfiointipyyhkeellä tai mikrokuituliinalla, jossa on käsidesiä.
- Kytke pistoke pistorasiaan ja maksupääte päälle vasta, kun laite on kuiva.
HUOM! Varo, ettei maksupäätteen sisään pääse vettä. Älä käytä valkaisuainetta tai muita liuottimia, jotka voivat vahingoittaa muovia.
Muista lähimaksu
Maksupäätteesi mahdollistaa myös lähimaksun, joka enintään 50 euron summissa ei yleensä edellytä asiakkaalta PIN-koodia. Kannattaa kehottaa asiakkaita käyttämään lähimaksua kortilla, matkapuhelimella tai muulla älylaitteella, jotta fyysinen kosketus maksupäätteeseen vähenee.
Kysyttävää?
Ota yhteyttä tukipalvelumme tai puhelimitse numeroon +358 201 40 42 45.